در حال پردازش، لطفا کمی صبر کنید ...
bd
24 بهمن 1402

بررسی کوییک GX R

عرضه کوییک GX R توسط سایپا

تغییر رنگ بعضی از بخش های کوییک GXR تنها تفاوت این خودرو با خانواده کوییک GX است!!

کوییک در سال 1397 برای نخستسن بار توسط شرکت سایپا وارد بازار شد. یک سال بعد از آن مدل دورنگ آن به نام کوییک R روانه بازار شد. این شرکت در سال 1399 اولین فیس‌لیفت این خودرو با نام کوییک S و سپس تیپ GX و اکنون هم  GX R را به عنوان تیپ های جدید این خودرو وارد بازار کرد.

در پاییز 1402 شرکت سایپا کوییک GX را به عنوان نسخه ارتقا یافته و مطابق با استانداردهای جدید 85 گانه که مجهز به موتور M15i سایپا و امکانات جدیدی نسبت به کوییک S است، معرفی کرد. اما حالا نسخه جدیدی با عنوان کوییک GX R، در شرکت پارس خودرو روی خط تولید رفته است که به غیر از رنگ سقف و برچسب‌های گرافیکی در کنار بدنه و تغییر رنگ برخی از قطعات داخلی کابین، تفاوت دیگری با خانواده کوییک GX ندارد.

 

امکانات کوییک GX R

در این خودرو امکاناتی نظیر دو کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ضد سرقت، نمایش دمای هوای بیرون، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، نشانگر تعویض دنده، سنسور پارک عقب، صندلی راننده شش حالته دستی، ایزوفیکس، تریم داخلی چرمی، چراغ های جلوی همراهی کننده، دی لایت، اتولایت، سیستم پایش میزان فشار بار تایرها (TPMS)، کنترل صدا از روی فرمان، دوربین عقب، مانیتور ۷ اینچی، شیشه های دودی عقب، بدنه دورنگ و… دیده می شود.

 

طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت پارس خودرو، کوییک GX R احتمالا در دو تیپ ارزانتر GXR-L و تیپ گرانتر GXR-H روانه بازار خواهد شد که در جدول زیر به تفاوت های این دو تیپ می پردازیم:

تیپ GXR-L GXR-H
رینگ آلومینیومی ندارد دارد
کنترل صدا روی فرمان ندارد دارد
روکش چرم صندلی ندارد دارد
مانیتور 7 اینچ ندارد دارد
دوربین عقب ندارد دارد
نویگیشن ندارد دارد
شیشه دودی عقب ندارد دارد

 

اطلاعات بیشتر درباره کوییک : 

بررسی مشخصات و قیمت همه تیپ ها و مدل های کوییک، قیمت کوییک دنده ای S، مشخصات کوییک دنده ای S، خودروهای هم قیمت کوییک دنده ای S، آگهی ها

 

/پایان پیام
منبع: براورد

برآورد

اخبار