قیمت فروشنده
ماشین فقط گیربکس اتوماتیک اشکال پیدا کرده ، بقیه سالمه همه چیز ؛ هزینه تعمیر را از مبلغ معامله کم می کنم ، زاپاس استفاده نشده ، همه آپشن های خودرو کار می کنه ؛ خواهشمندم آدم خیری این را خریداری کند ، حیفه ماشینه خوبیه ، چون امکان تعمیرش رو ندارم .